Potrivit IPP, PNL a investit pana acum in campania electorala din mass-media centrala 673.058 de euro. Presa scrisa si audio-vizualul isi impart aproape in mod egal cheltuielile, PNL cheltuind 340.989 euro pentru publicitatea din print, si respectiv 332.070 euro pentru cea din audio-vizual.

Pe locul doi in topul cheltuielilor, la mica distanta, se afla Alianta PSD+PC, ce a cheltuit cu aproape 30.500 de euro mai putin decat PNL, adica 642.652 euro. Din aceasta suma 379.686 de euro au fost cheltuiti pentru publicitatea electorala din presa scrisa centrala, iar 262.966 de euro pe campania din audio-vizual.

Podiumul este completat de PD-L, care a cheltuit pe campania electorala din mass-media 486.879 euro, dintre care 213.774 de euro au fost investiti in campania din presa scrisa, iar 273.105 euro in audio-vizual.

Citeste si:

Fata de raportul IPP pentru prima saptamana de campanie, cand in fruntea clasamentului se afla Alianta PSD+PC, in cea de-a doua saptamana PNL a cheltuit cu 80.000 de euro mai mult decat in prima, in timp ce PSD+PC a cheltuit numai cu aproximativ 30.000 de euro mai mult. Cel mai mare salt fata de prima saptamana a fost inregistrat de PD-L, care a cheltuit cu 125.000 de euro mai mult.

Sumele publicate de IPP reprezinta investitiile brute, calculate conform tarifelor furnizate de publicatii, cuprinzand si eventualele tarife speciale pentru publicitatea electorala. Monitorizarea s-a facut pe 21 cotidiane centrale, 119 de reviste/publicatii periodice, 15 posturi TV si 9 posturi de radio.